MENÜ

Honlap címe

  • Torony: célja a védelem, a minionhullámok lassítása. Minden lövéssel 37%-kal növekszik a sebzésük, így nem érdemes sokáig célpont maradni. Mikor elérte a maximális sebzési bónuszt (75%), +25%-kal többet sebez. A szövetséges tornyok közelében a láthatatlan ellenséges egységek láthatóvá, így támadhatóvá válnak. A külső tornyok életereje 4000 pont, a belső tornyoké 4000 pont, az inhibitor tornyok 4000 ponttal és élet-regenerálódással, a nexus tornyok 2500 ponttal és szintén élet-regenerálódással rendelkeznek.
  • Inhibitor: meggátolja, hogy az ellenfél oldalán Szuperminionok induljanak el. Az inhibitorok nem sebeznek, bár a hősök, csak alapsebzésük 85%-át tudják kiosztani, plusz a bónusz fizikai sebzést, vagy a varázserő 40%-át, attól függ, melyik a magasabb. 4000 életponttal rendelkeznek és az elpusztítás után négy perccel újra üzemkészek. Mikor a bemondó figyelmeztet, hogy az inhibitor hamarosan visszaáll, onnantól kezdve 15 másodperc múlva felépül.
  • Nexus: ez indítja el a minionokat az útjukra, valamint a Nexus tartja fent a kapcsolatot az Idéző és hőse között. Tehát, amikor a Nexus elpusztul, a kapcsolat megszakad és a játék véget ér. 5500 élettel és 25 élet-regenerációval rendelkezik.
  • Nexus Obeliszk: az érkező medence sarkában található torony, ami célozhatatlan. A hatótávján belül (ami maga a medence) 1000 sebzést oszt ki 0,5 másodperc alatt. Ez semmilyen páncéllal, varázsellenállással vagy képességgel nem védhető.
Asztali nézet